Bæredygtigt Landbrug skruer op for den digitale tilstedeværelse

Foruden Facebook og Twitter er foreningen nu også at finde på de sociale medieplatforme LinkedIn og Instagram

logo-softshelltoej-logo-bl-3

På daglig basis sender Bæredygtigt Landbrug budskaber ud til over 10.000 engagerede følgere på Facebook. Nu udvider foreningen sin digitale tilstedeværelse med to nye kommunikationskanaler.

Fra disse dage er det således også muligt at følge Bæredygtigt Landbrug på de sociale medieplatforme LinkedIn og Instagram. Det sker som led i en styrket og mere moderne kommunikationsindsats, der har til formål at få en endnu bredere gruppe til at interessere sig for arbejdet med at sikre et fremtidigt stærkt landbrug.

Mens LinkedIn er et erhvervsorienteret socialt medie, der etablerer netværk og vidensdeling mellem fagfolk, er Instagram et visuelt medie baseret på billeder, videoer og ofte kun en begrænset tekstmængde. Indholdet, som Bæredygtigt Landbrug fremover vil dele på henholdsvis LinkedIn og Instagram, vil af samme grund blive skræddersyet disse medier.

Foruden Facebook er Bæredygtigt Landbrug i forvejen til stede på det sociale medie Twitter, der som diskussionsforum især er populært i politiker- og journalistkredse. Med i alt fire sociale medieplatforme skruer foreningen nu op for trykket. Der vil fremover ligeledes blive arbejdet på en ny podcast-platform, ligesom Bæredygtigt Landbrug også skal til at producere flere videoer.

I tekst, billeder, video og lyd bliver det derfor muligt at følge endnu tættere med i arbejdet for at skabe bedre rammevilkår for landbruget.

Følg os på LinkedIn HER.

Følg os på Instagram HER.

Følg os på Facebook HER.

Følg os på Twitter HER.

Af Nikolaj Sjørup, nsj@baeredygtigtlandbrug.dk

Scroll to Top